Aangescherpte voorzorgsmaatregelen vanwege coronavirus

SWZ wil bijdragen aan het terugdringen van de coronabesmettingen en scherpt daarom de voorzorgsmaatregelen aan. Wij volgen hierin het actuele kabinetsbeleid. Hieronder leest u de aangescherpte maatregelen.

Kantoor
Ons kantoor is uitsluitend op afspraak geopend. Heeft u een vraag? Kijk eerst of uw vraag beantwoord wordt op www.swz.nl of bel naar (038) 468 01 23. Als wij uw vraag niet telefonisch kunnen afhandelen, zal er een afspraak gepland worden. 

Reparaties
Het indienen van reparatieverzoeken kan alleen telefonisch via (038) 468 01 23, optie 1. In het kader van uw en onze veiligheid bezoeken onze monteurs een beperkt aantal adressen per dag. Daardoor kan het zijn dat u wat langer op een reparatie moet wachten dan u gewend bent.

Als er een reparatie in uw woning wordt uitgevoerd, vragen wij u rekening te houden met de volgende maatregelen:

  • Bij het uitvoeren van de reparatie dragen onze monteurs een mondkapje. We waarderen het als u dit ook doet als u in dezelfde kamer bent als de monteur.

  • Houdt u bij het uitvoeren van de reparatie afstand en verblijf met evt. huisgenoten in een andere ruimte.

  • Daarnaast mag u met maximaal twee personen in huis zijn als de monteur langskomt. Kinderen t/m 12 jaar tellen hierin niet mee. Het kan zijn dat we met 2 monteurs komen voor uw reparatie. Zo zorgen we ervoor dat er nooit meer dan 4 personen in huis aanwezig zijn.

Onze werkwijze staat beschreven in deze flyer. Graag uw aandacht hiervoor.

Sociaal beheerders
De wijkkantoren van onze sociaal beheerders zijn gesloten voor huurders. Heeft u een vraag voor een van onze sociaal beheerders, dan kunt u hen mailen of bellen, zie: https://www.swz.nl/contact/sociaal-beheerders/

Huuropzeggingen
Huuropzeggingen en woninginspecties handelen we op afstand (telefonisch of per mail) af.

Bedankt voor uw begrip en medewerking!