Nederland in lockdown: dit zijn onze aangescherpte maatregelen

Nederland gaat t/m 19 januari in een strenge lockdown. SWZ wil bijdragen aan het terugdringen van de coronabesmettingen en scherpt daarom opnieuw de voorzorgsmaatregelen aan. Wij volgen hierin het actuele kabinetsbeleid.

Wat betekent dit voor u?

Wij voeren alleen spoedreparaties uit
Het indienen van een (spoed) reparatieverzoek kan telefonisch via (038) 468 01 23, optie 1.

Als er een spoedreparatie in uw woning wordt uitgevoerd, vragen wij u rekening te houden met de volgende maatregelen:

  • Bij het uitvoeren van de reparatie dragen onze monteurs een mondkapje. We verwachten van u dat u dit ook doet als u in dezelfde kamer bent als de monteur. Uw gezondheid en die van onze medewerkers staan voorop.
  • Houdt u bij het uitvoeren van de reparatie afstand en verblijf met evt. huisgenoten in een andere ruimte.
  • Daarnaast mag u mag maximaal twee personen in huis zijn als de monteur langskomt. Kinderen t/m 12 jaar tellen hierin niet mee.

Onze werkwijze staat beschreven in deze flyer. Graag uw aandacht hiervoor.

Kantoor
Ons kantoor blijft uitsluitend geopend op afspraak. Dit gebeurt alleen als het niet anders kan. Heeft u een afspraak op ons kantoor? Dan is het dragen van een mondkapje verlicht.

Voor vragen kunt u bellen naar (038) 468 01 23. Veel vragen worden ook beantwoord op onze website www.swz.nl.

Sociaal beheerders
De wijkkantoren van onze sociaal beheerders blijven gesloten voor huurders. Heeft u een vraag voor een van onze sociaal beheerders, dan kunt u hen bellen of mailen. Zie: https://www.swz.nl/contact/sociaal-beheerders/

Nieuwe woning of huur opzeggen?
Huuropzeggingen en woninginspecties handelen we digitaal af. Sleuteloverdrachten vinden niet plaats in uw woning, maar op ons kantoor (met uitzondering van nieuwbouwwoningen).

Bedankt voor uw begrip en medewerking!