Vertaal deze pagina

SWZ volgt het advies van de RIVM en neemt maatregelen rondom het coronavirus. De afgelopen tijd hebben wij alleen noodzakelijke reparaties uitgevoerd. Nu er een versoepeling is van de coronamaatregelen, starten wij weer met het uitvoeren van reparatieverzoeken. We houden hierbij rekening met de richtlijnen zoals gesteld door het RIVM. Onze werkwijze staat beschreven in deze flyer.

Huurders met een onderhoud – of reparatieverzoek kunnen contact opnemen met onze servicedienst via (038) 468 01 23, optie 1. Wij werken eerst onze achterstanden weg. Hierdoor kan het behandelen van een reparatieverzoek iets langer duren dan anders. Vanaf 22 juni a.s. is zelf online inplannen op onze website ook weer mogelijk. 

Sociaal beheerders
Onze sociaal beheerders zijn weer vaker in de wijk aanwezig. Ze komen niet op huisbezoek, maar kunnen op straat worden aangesproken - uiteraard op gepaste afstand. In de wijkkantoren kunnen huurders de sociaal beheerders spreken op afspraak. Verder helpen onze sociaal beheerders huurders telefonisch en per mail.

Overige coronamaatregelen
Onze overige coronamaatregelen blijven tot nader bericht van kracht. Dit betekent:

  • Ons kantoor blijft gesloten en is alleen op (telefonische) afspraak toegankelijk.
  • Mutaties zoals huuropzegging, woninginspectie e.d. handelen we digitaal af.
  • Opleveringen van woningen doen wij zonder huurder.

Heeft u vragen over bovenstaande maatregelen, neem dan gerust contact met ons op via 038 468 01 23 of info@swz.nl

Overzicht

Heeft u verder nog vragen?

038-468 0123

Antwoord binnen 5 werkdagen