Allround medewerker Servicedienst

Wij zoeken een allround medewerker voor onze Servicedienst (36 uur).

Wat ga je doen?

Je voert alle voorkomende onderhoudswerkzaamheden uit in het kader van klachten- en mutatieonderhoud. Dit doe je op basis van de meldingen die bij onze Servicedesk binnenkomen. Je legt jouw gewerkte uren en verbruikte materialen vast.

In je werk heb je heel veel contact met onze huurders, jij zorgt ervoor dat onderhoud in de woningen wordt uitgevoerd, storingen worden verholpen en problemen worden opgelost. In je werk kom je soms zaken tegen die extra aandacht vragen. Bijvoorbeeld ernstige sociale problemen. Je hebt dan een signalerende rol en meldt dit bij je collega’s.

Wat vragen wij?

Je hebt een technische opleiding op niveau BBL/BOL niveau 3 en enkele jaren werkervaring. Jij vindt het leuk om voor onze huurders te werken en je hebt dan ook hele goed communicatieve eigenschappen. Vanzelfsprekend ga je discreet om met gegevens van huurders. Verder werk je accuraat, ben je flexibel en ben je bereid om storingsdiensten te draaien.

Je woont in Zwolle of omstreken (i.v.m. de aanrijdtijd bij de storingsdienst).  

Wat bieden wij?

We bieden je een mooie baan in een fijn team met betrokken collega’s en een goede werk-privé balans. Je krijgt volop mogelijkheden je verder te ontwikkelen.

De functie is ingeschaald in schaal E (maximaal €3036,- bruto op maandbasis o.b.v. 36 uur per week) van de CAO Woondiensten.

Wil je graag meer informatie?

Neem dan contact op met Marco Groot Wassink, hoofd Servicedienst via 06-82016004 of mgrootwassink@swz.nl.

Solliciteren?

Stuur voor 1 februari 2022 jouw CV en een korte motivatie naar personeel@swz.nl