Hoofd Servicedienst (36 uur)

De functie van Hoofd Servicedienst is ideaal voor een gedreven professional die beschikt over technische kennis en ervaring en daarnaast ook een team van technische mensen kan coachen, motiveren en aansturen.

Functieprofiel

Als Hoofd Servicedienst bij SWZ in Zwolle ben je verantwoordelijk voor het dagelijks onderhoud van het woningbezit. SWZ heeft een eigen Servicedienst en in deze rol stuur je een team met enthousiaste en deskundige collega’s aan: 20 onderhoudsmedewerkers die het onderhoud in de woningen uitvoeren en 4 werkvoorbereiders.

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor de Servicedienst en geeft op enthousiaste en resultaatgerichte manier leiding aan het team.
  • Je vertaalt het afdelingsplan naar doelstellingen op team- en medewerkersniveau.
  • Je stelt het jaarplan voor de afdeling op en zorgt voor gegevens voor rapportages, de jaarlijkse en meerjarige onderhoudsbegroting, en het assetmanagement- en sociaalvoorraadbeleid.
  • Je stelt een projectenplanning op en bewaakt de uitvoering. Daarin ben je scherp in het nakomen van gemaakte contractafspraken.
  • Je bent erop gericht verbeteringen en innovaties binnen jouw team door te voeren en zoekt proactief naar vernieuwende oplossingen voor het organiseren en uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden. Hierin werk je nauw samen met je collega’s binnen Vastgoed en Wonen.
  • Als het nodig is kies je de (onder)aannemers en leveranciers voor het dagelijks onderhoud, voer je de onderhandelingen, formaliseer je de samenwerking via raamafspraken en evalueer je regelmatig deze samenwerking.
  • Je bent verantwoordelijk voor de inkoop van goederen en beheer van de bedrijfswerkplaats, het magazijn, terrein en wagenpark.
  • Je draagt zorg voor een goede bewaking en afhandeling van garantiezaken, die voortkomen uit onderhoudsprojecten en/of nieuwbouwbegrotingen.
  • Je evalueert en coördineert bereikbaarheidsdiensten.
  • Je zorgt ervoor dat de wettelijke regels en voorschriften met betrekking tot veiligheid en arbeidsomstandigheden worden nageleefd.

Wat vragen wij?

  • Je hebt tenminste HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in een technische opleiding. Je hebt gedegen kennis op bouwkundig en installatietechnisch gebied en aantoonbare ervaring op het gebied van technisch beheer. Je hebt goede leidinggevende capaciteiten, weet goed sociaal contact te maken met mensen en weet ze ook te motiveren.
  • Ervaring binnen een woningcorporatie is een pré.
  • Je hebt de technisch kennis om complexe vraagstukken te beantwoorden, daarnaast ondersteun je ook je eigen team met jouw technische kennis en inzicht.
  • Je staat stevig in je schoenen in je onderhandelingen met aannemers.
  • Je hebt kennis en ervaring met betrekking tot het optimaliseren van processen.
  • Jij bent proactief als het gaat om innovaties op het gebied van het organiseren en uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden.

De volgende beschrijvingen passen bij jou: analytisch, cijfermatig sterk, toegankelijk, technisch bekwaam, daadkrachtig, no-nonsens, empathisch, teamplayer, initiatiefrijk en besluitvaardig.

Wat bieden wij?

  • Je werkt in een betrokken, professioneel en dynamisch team in een open cultuur en prettige werksfeer.
  • Een zelfstandige en veelzijdige functie in een ambitieuze organisatie met veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en opleiding.
  • De arbeidsvoorwaarden zijn volgens de CAO Woondiensten, inschaling in schaal K (minimum €4.804 en maximum €6.493).
  • Naast je vakantietoeslag een eindejaarsuitkering van 2%.
  • Veel aandacht voor de fitheid van onze mensen zoals stoelmassage, een pingpongtafel, fruit en interessante webinars met aandacht voor vitaliteit.
  • Een eigen buddy en inwerkprogramma tijdens je eerste maanden.
  • Een leasefietsregeling en een regeling voor thuiswerkfaciliteiten.
  • Een actieve personeelsvereniging die meerdere keren per jaar leuke activiteiten organiseert.
  • Elk jaar een personeelsdag en regelmatig een gezellige borrel met ruimte om je collega’s informeel te ontmoeten.

Werken bij SWZ

Werken bij SWZ betekent dat je werkt bij een betrokken corporatie. SWZ staat midden in de Zwolse samenleving en weet wat er speelt bij onze huurders. We zijn een organisatie waar we denken en handelen vanuit de behoeften van onze huurders en woningzoekenden. Waar mensen zich thuis bij voelen, gehoord worden en begrip hebben voor de keuzes die wij maken. Waar we samen met onze huurders en maatschappelijke partners werken aan onze missie. 100 enthousiaste collega’s zetten zich hier dagelijks voor in. Als medewerker van SWZ kun jij het verschil maken voor onze huurders.

Je gaat werken bij een klantgerichte, ondernemende organisatie met een open cultuur en een prettige werksfeer. SWZ biedt je de ruimte en de kansen om initiatief te nemen, creatief te zijn en je verder te ontwikkelen. Je werkt mee aan het doel van SWZ om inwoners van de gemeente Zwolle een passende woonplek te bieden in een aangename buurt.

Solliciteren

Siebert & Wassink is door SWZ gevraagd om de werving- en selectieprocedure voor het Hoofd Servicedienst te verzorgen. De eerste gesprekken worden gevoerd door Sander Alberink bij Siebert & Wassink of bij SWZ in Zwolle. 

Solliciteren kan via: Siebert & Wassink (siebertwassink.nl)

Neem voor meer informatie contact op met Sander Alberink van Siebert & Wassink.

t: 074 - 20 20 333
m: 06 – 21 21 45 60
e: alberink@siebertwassink.nl
w: www.siebertwassink.nl

Verklaring omtrent Gedrag

SWZ neemt veiligheid en goed gedrag heel serieus. Om die reden vragen wij aan alle nieuwe medewerkers een Verklaring Omtrent Gedrag.