medewerker financiële administratie (20-24 uur)
Wat ga je doen?
In deze rol krijg je de kans om jouw administratieve en financiële vaardigheden optimaal in te zetten en verder te ontwikkelen. Je draagt bij aan de dagelijkse processen, maar hebt ook volop ruimte om deze verder te verbeteren. Jij hebt een directe impact op de manier waarop de financiële administratie wordt gevoerd en je krijgt de ruimte om hierin een proactieve rol te spelen.
Je verantwoordelijkheden omvatten onder andere:
- Inkoopfacturen: Je zorgt voor de verwerking van inkoopfacturen en denkt actief mee over manieren om dit proces te optimaliseren.
- Wekelijkse betalingen: Je verzorgt de verwerking van betalingen en draagt bij aan een soepel financieel beheer.
- Vereniging van Eigenaren (VvE) administratie: Je voert controlerende administratieve werkzaamheden uit voor een groot aantal VvE's.
- Bankafschriften: Het dagelijks verwerken van bankafschriften behoort tot je taken, waardoor je nauwgezet het financiële overzicht bewaakt.
- Verzekeringspakket en schadeafhandeling: Je beheert het verzekeringspakket en bent verantwoordelijk voor het afhandelen van schadeclaims.
- Jaarrekening, begroting en rapportages: Je biedt ondersteuning bij het opstellen van de jaarrekening, begroting en rapportages.
Wat vragen wij?
We zoeken een collega met een relevante opleiding op MBO-niveau en enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie. Je hebt een diploma in moderne bedrijfsadministratie of een vergelijkbare opleiding. Verder ben je communicatief vaardig, zelfstandig, en weet je snel tot de kern van een vraagstuk te komen. Je kunt goed plannen en organiseren en je werkt nauwkeurig. Ook ben je een kei in Excel en draaitabellen zijn voor jou geen onbekend terrein.
Wat bieden wij?
Je komt terecht in een ondernemende organisatie met een klantgerichte focus, een open cultuur en een prettige werksfeer. Bij SWZ krijg je de kans om initiatief te nemen, creatief te zijn, en je verder te ontwikkelen. We bieden jou onder andere:
- Werken in een enthousiast en gemotiveerd team van 7 collega’s.
- Een functie ingedeeld in schaal G van de CAO Woondiensten (maximaal € 4.278 bruto per maand).
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling met een opleidingsbudget van €900 per jaar.
- Een leasefietsregeling voor een gezonde en duurzame manier van reizen en een reiskostenvergoeding.
- Aandacht voor vitaliteit, met stoelmassages, een pingpongtafel, fruit en interessante workshops.
- Een buddy en een uitgebreid inwerkprogramma voor een vliegende start.
- Een actieve personeelsvereniging en een jaarlijkse personeelsdag.
- Regelmatige informele borrels om collega’s beter te leren kennen.
Veiligheid en betrouwbaarheid
Omdat bij ons veiligheid en goed gedrag hoog in het vaandel staan, vragen we van alle nieuwe medewerkers een Verklaring Omtrent Gedrag.
Solliciteren?
Heb jij interesse in deze functie en wil je deel uitmaken van ons team? Stuur dan snel je sollicitatie naar personeel@swz.nl. We kijken ernaar uit om van je te horen en als we een match zien nodigen we je snel uit voor een kennismaking.
Wil je graag meer informatie?
Neem dan contact op met Thaco Weertman, manager bedrijfsvoering. Als je een mail stuurt naar tweertman@swz.nl neemt hij snel contact met je op.