medewerker Klantenservice (24-32 uur)

Vind jij het leuk te werken in een enthousiast en gezellig team en wil je graag van betekenis zijn voor onze huurders? Word jij blij van klantcontacten en worden klanten blij van jou? Dan hebben we een uitdagende vacature voor jou!

Wat ga je doen?

  • Je ontvangt huurders en woningzoekenden op ons kantoor aan de Galvaniweg en jij beantwoordt hun vragen.
  • Ook heb je veel telefonisch contact met onze huurders en woningzoekenden. Jij zorgt ervoor dat de vragen die zij hebben goed worden beantwoord.
  • Huurders bellen ons met een verzoek voor reparaties. Onze eigen onderhoudsdienst voert deze reparaties uit. Je neemt telefonisch deze reparatieverzoeken aan, maakt afspraken in de agenda’s van onze monteurs en je informeert de huurders over de voortgang.
  • Alle klantcontacten leg je vast in ons systeem en zet je waar nodig door naar de juiste afdeling.
  • Als jij ziet dat zaken beter kunnen, breng je dat naar voren en neem je initiatief.

Wat vragen wij?

  • Je hebt minimaal een opleiding op MBO-4 niveau, je bent klantgericht en hebt hart voor onze huurders.
  • Je bent accuraat en beschikt over enig technisch inzicht.
  • Verder ben je stressbestendig, collegiaal en kun je goed plannen en organiseren.

Wat bieden we je?

  • Een uitdagende baan in een prettige organisatie met betrokken en bevlogen collega’s.
  • De functie is ingedeeld in schaal F van de CAO Woondiensten (minimum €2831,00 en maximum €3438,00).
  • Je werkt in een leuk en gezellig team van 8 collega’s.
  • Ruimte voor je eigen ontwikkeling en opleiding. Iedere medewerker heeft een eigen opleidingsbudget van € 900 per jaar.
  • Veel aandacht voor de fitheid van onze mensen zoals stoelmassage, een pingpongtafel, fruit en interessante webinars met aandacht voor vitaliteit.
  • Een eigen buddy en inwerkprogramma tijdens je eerste maanden.
  • Een leasefiets regeling
  • Actieve personeelsvereniging
  • Elk jaar een personeelsdag en regelmatig een gezellige borrel met ruimte om je collega’s informeel te ontmoeten.

Werken bij SWZ
Werken bij SWZ betekent dat je werkt bij een betrokken corporatie. SWZ staat midden in de Zwolse samenleving en weet wat er speelt bij onze huurders. We zijn een organisatie waar we denken en handelen vanuit de behoeften van onze huurders en woningzoekenden. Waar mensen zich thuis bij voelen, gehoord worden en begrip hebben voor de keuzes die wij maken. Waar we samen met onze huurders en maatschappelijke partners werken aan onze missie.

95 enthousiaste collega’s zetten zich hier dagelijks voor in. Als medewerker van SWZ kun jij het verschil maken voor onze huurders. SWZ werkt vanuit de kernwaarden: “Met aandacht, slim, helder, samen én energiek”.

Je gaat werken bij een klantgerichte, ondernemende organisatie met een open cultuur en een prettige werksfeer. SWZ biedt je de ruimte en de kansen om initiatief te nemen, creatief te zijn en je verder te ontwikkelen. Je werkt mee aan het doel van SWZ om inwoners van de gemeente Zwolle een passende woonplek te bieden in een aangename buurt.

Solliciteren?

Wil je solliciteren? Graag ontvangen wij jouw sollicitatie voor 20 maart. Solliciteer dan op deze vacature! Je kunt een e-mail met daarin je motivatie en een recent cv mailen naar personeel@swz.nl.

Verklaring omtrent Gedrag
SWZ neemt veiligheid en goed gedrag heel serieus. Om die reden vragen wij aan alle nieuwe medewerkers een Verklaring Omtrent Gedrag.

 Heb je nog vragen?
Wil je meer informatie of heb je vragen? Neem dan contact op met Mirjam Servaes, manager Wonen. Als je een e-mail stuurt naar mservaes@swz.nl neemt zij snel contact met je op.