Ik heb een klacht over jullie. Wat kan ik doen?
Algemeen
Wij horen graag waar u niet tevreden over bent. U kunt dit doorgeven via het formulier klacht indienen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om uw klacht te bespreken.
Bent u niet tevreden over hoe uw klacht is afgehandeld door SWZ of met de oplossing die is voorgesteld? Dan kunt u met uw klacht naar de onafhankelijke klachtenadviescommissie. Vul het online formulier Klachtenadviescommissie in of stuur uw klacht per brief Secretariaat Klachtenadviescommissie, Dorpsstraat 24A, 7451 BV Holten. U kunt ook een e-mail sturen naar info@klachtenadviescommissieregiozwolle.nl. Het secretariaat wordt gevoerd door Secretary Solutions.
Wij horen graag waar u niet tevreden over bent. U kunt dit doorgeven via het formulier klacht indienen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om uw klacht te bespreken.
Heeft u een klacht over ons? Meld dit dan eerst via het formulier klacht indienen. Heeft u dit al gedaan en bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kun u een klacht indienden bij de onafhankelijke Klachtenadviescommissie. Lees meer op de pagina Klachtenadviescommissie.
Wij horen dit natuurlijk graag. U kunt dit hier aan ons doorgeven.